بازی فکری هوپا (Houpaa) مدل کاپوچین

1402 تیر 13, سه‌شنبه
بازی فکری هوپا (Houpaa) مدل کاپوچین

بازی فکری کاپوچین یکی از جنجالی‌ترین بازی‌هایی است که کمپانی هوپا وارد بازار فروش کرده است. این بازی جذاب و هیجانی که به صورت گروهی انجام می‌شود، نه تنها برای کودکان بلکه برای نوجوانان و حتی بزرگسالان یک بازی شیرین و دوست داشتنی است. برای انجام بازی کاپوچین شما باید یک فرد سرعتی باشید. یعنی با سرعت عملی که دارید، به خوبی بر رقیبانتان پیشی بگیرید. در عین حال که این بازی سرعت عمل بالایی را می‌طلبد، تمرکز زیادی هم می‌خواهد. تا زمانی که یک بازیکن دقت نداشته باشد و سرعت نداشته باشد، نمی‌تواند برنده باری کاپوچین باشد. چرا که در هر لحظه ممکن است رقیب شما با استراتژی‌های متفاوت، شما را از صفحه کاپوچین محو کند و بر شما برتری یابد. در ادامه به معرفی بازی فکری کاپوچین پرداخته‌ایم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید سفارشات خرید بازی فکری کاپوچین را ثبت کنید.

معرفی بازی فکری کاپوچین

بازی فکری کاپوچین یکی از بازی‌های سرعتی هوپا است که در سبک بازی‌های دورهمی و خانوادگی طراحی شده است. فنجان‌های رنگی پک کاپوچین همه آن چیزی است که شما برای ایجاد دنیای خیالی خود نیاز دارید. با استفاده از این فنجان‌ها می‌توانید بازی را شروع کنید و با سرعت عمل خود آن را نفع خود به پایان برسانید. در این بازی قرار نیست که شما منتظر باشید تا نوبتتان برسد؛ چرا که نوبت اصلا در این بازی مطرح نیست. همه بازیکنان همزمان با هم لیوان‌های خود را روی هم می‌چینند و کسی که دقت عمل و سرعت عمل دارد، برنده می‌شود.

بازی فکری کاپوچین با الهام از بازی Speed Cups و با طراحی Haim Shafir طراحی شده است. در سال ۲۰۱۳ این بازی را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های فکری معرفی کردند. از آن پس، این بازی جالب به عنوان یکی از بازی‌های تقویتی مورد استفاده قرار گرفت. برای تقویت هوش و ذکاوت و تقویت مهارت دست ورزی کاپوچین را انتخابی بسیار مناسب می‌دانند.

ویژگی‌های بازی فکری کاپوچین

بازی فکری کاپوچین نیز همانند خیلی دیگر از بازی‌های فکری، ویژگی‌های زیادی را در خود جای داده است. همین ویژگی‌ها هستند که آن را نسبت به سایر بازی‌های فکری متفاوت کرده‌اند. در پک کاپوچین ۲۰ لیوان رنگی، ۱ زنگ و ۵۴ کارت تصویر قرار داده شده است. از این کارت‌ها، ۱۴ کارت ساده است و ۴۰ کارت پیچیده نام دارند. در این بازی که برای افراد بالای ۵ سال مناسب است، باید یک تصویر انتخاب شود و لیوان‌ها همانند همان تصویر چیده شوند. اولین کسی که تصویر را ایجاد کند، برنده بازی است. اگر دوست دارید که توجه و تمرکز فرزند دلبند خود را بالا ببرید و مهارت‌های حرکتی او را تقویت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی کاپوچین را خریداری نمایید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی فکری کاپوچین دارد این است که به صورت گروهی انجام می‌شود. پس هیجان و لذت آن نسبت به بازی‌هایی که تک نفره هستند، بیشتر است. شما می‌توانید در گروه‌های دو یا چهار نفره و در کنار همسالان خود، این بازی را انجام دهید.

روش انجام بازی کاپوچین چگونه است؟

در باری کاپوچین دو دسته کارت زرد و سبز وجود دارند که کارت‌های زرد کارت‌های ساده و کارت‌های سبز کارت‌های پیچیده هستند. برای شروع بازی، ابتدا یکی از کارت‌هایی که روی میز چیده شده‌اند، برداشته می‌شود. سپس بازیکنان شروع به انجام چیدمان می‌کنند. زمانی که شکل روی کارت توسط یکی از بازیکنان به وجود آمد، این فرد باید زنگ را بزند. با شنیدن صدای زنگ همه بازیکنان باید دست از کار بردارند. فردی هم که رنگ را زده است، برنده بازی معرفی می‌شود. نحوه انجام بازی فکری کاپوچین شاید به نظر ساده بیاید اما زمانی که شما هم مانند بازیکنان این بازی در موقعیت قرار بگیرید، متوجه خواهید شد که برتری بر رقیب چقدر مهیج است. در واقع آنچه که استرس بازی را بیشتر می‌کند، این است که نکند فرد دیگر زودتر از شما برنده شود. در این بازی گروهی اصلی‌ترین هدف، شاد بودن و کنار هم بودن است.

بازی کاپوچین به همین منوال ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که تمامی کارت‌ها از میان برداشته شوند. در نهایت کسی که بیشترین میزان برندگی را داشته باشد، برنده نهایی مسابقه خواهد بود. توجه کنید که در ابتدای بازی کارت‌های زرد را مورد استفاده قرار دهید. پس از این که مهارت شما و رقیبتان افزایش یافت، می‌توانید از کارت‌های سبز رنگ پیچیده استفاده کنید.

مزایای استفاده از بازی کاپوچین چیست؟

قطعا بازی و سرگرمی نه تنها باعث افزایش نشاط افراد می‌شود بلکه می‌تواند تاثیرات مطلوبی را بر روح و روان انشان‌ها داشته باشد. بازی فکری کاپوچین نیز از مزایای زیادی برخوردار شده است. این بازی باعث می‌شود که شما در اوقات فراغت خود احساس تنهایی نکنید و به کمک همراهان و دوستان خود بازی‌های مهیج را انجام دهید. اگر دوست دارید که فرزند شما هوش ریاضی خود را تقویت کند و به تمامی چیزهایی که در اطرافش وجود دارد توجه کند، باید این بازی را برایش خریداری کنید. در کنار آن مهارت‌های دیداری و حرکتی افرادی که از بازی کاپوچین استفاده می‌کنند نیز بهبود می‌یابد. با توجه به این که در پک بازی کاپوچین اشیاء ریز و کوچک قرار دارند، برای افراد زیر پنج سال سن بازی را مناسب نمی‌دانند.

قیمت بازی کاپوچین

در مورد قیمت انواع بازی فکری سوالات متداولی وجود دارند. ممکن است بپرسید میزان هزینه این بازی چقدر است یا با چه بودجه‌ای می‌توان یک بازی فکری مناسب مثل کاپوچین را تهیه کرد. باید بگوییم که تعیین قیمت این بازی تا حد زیادی به فروشگاهی که شما انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. معمولا بازی فکری کاپوچین نسبت به سایر بازی‌های فکری، قیمت مناسب‌تری دارد. شما با انتخاب فروشگاه‌های منصف می‌توانید با هزینه‌هایی مناسب این بازی را خریداری کنید.

خرید بازی کاپوچین از چیدو

همان طور که گفتیم، بسیار اهمیت دارد که بازی فکری کاپوچین را از کجا خریداری می‌کنید. فروشگاه چیدو به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع بازی فکری فعال است و تا کنون به خوبی نیاز مصرف کنندگان را برطرف کرده است. بازی‌هایی که چیدو به شما ارائه می‌کند، بازی‌های اصل هستند. یعنی می‌توانید با خیال راحت و فارغ از نگرانی‌های مربوط به خرید محصولات تقلبی، این بازی‌ها را خریداری کنید. اگر گردانه شانس با شما یار باشد و آن بازی که دوست دارید در چیدو موجود باشد، به احتمال زیاد هزینه‌های چندانی هم برای خرید آن نیاز نیستند. با این وجود می‌توان به چیدو به عنوان فروشگاهی معتبر اعتماد کرد. جهت ثبت سفارشات خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازی فکری کاپوچین پرداختیم و نحوه انجام آن را ذکر کردیم. با استفاده از این بازی که برای افراد بالای ۵ سال مناسب است، مزایای زیادی برای شما رقم خواهند خورد. مهم‌‌ترین آن‌ها این است که به صورت گروهی با دیگران بازی می‌کنید و مهر و محبت شما و سایر افراد افزایش پیدا می‌کند. این بازی با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. فروشگاه چیدو اینجا است تا پک بازی کاپوچین را در اختیار شما بگذارد. شما می‌توانید همین حالا در همین وب سایت سفارش خرید این بازی جنجالی را ثبت کنید.

 

انصراف از نظر