آشنایی با بازی فکری وارچست - صندوق جنگ WAR CHEST

1402 شهریور 29, چهارشنبه
آشنایی با بازی فکری وارچست - صندوق جنگ WAR CHEST

با بازی استراتژیک وارچست یا صندوق جنگ آشنا شوید!

بازی فکری صندوق جنگ (War chest) مانند بازی فکری مونوپولی یک بازی فکری در سبک استراتژیک است. در این بازی شما باید با استفاده از ژتون های (توکن) نشانگر و نیروهای واحد نظامی که در اختیار دارید، تعداد مشخصی از خانه های علامت دار را روی برد بازی تسخیر کنید. هر بازیکنی که زودتر بتواند این کار را انجام دهد برنده بازی وار چست است.

در این بازی شما با مدیریت نیروهای خود در داخل برد بازی و خارج آن، حل چالش ها و استفاده بهینه از زمان و موقعیت، مهارت تان را در این زمینه ها تقویت کرده و تفکر استراتژیک را در خود پرورش می دهید.

این بازی به صورت دو نفره و چهارنفره (دو تیم دونفره ) انجام می شود. بازی وارچست، یک بازی استراتژیک با تکرارپذیری بالاست که یادگیری آن آسان است. 

هدف بازی وارچست  چیست؟

هدف بازی صندوق جنگ (WAR CHEST ) به سادگی پیروزی در نبردهای میدان جنگ است. بازیکنی که ارتش‌های خود را با هوش و استراتژی بهتری مدیریت کند و تاکتیک‌های مناسبی را به کار گیرد، به پیروزی خواهد رسید.

داستان بازی فکری ایرانی صندوق جنگ

در بازی صندوق جنگ، شما در نقش فرماندهان نظامی قرون وسطی قرار می گیرید و در تلاش هستید تا کنترل مناطق تاکتیکی و کلیدی میدان نبرد را بدست آورید. یک فرمانده موفق نه تنها باید نیرو های خود را در میدان نبرد فرماندهی کند، بلکه باید نیرو هایی که هنوز وارد میدان نبرد نشده اند را نیز ساماندهی کند. در هر راند بازی 3 توکن نشان دهنده ی واحد های نظامی از کیسه خود بیرون می کشید و به نوبت از آنها جهت انجام اقدامات خود استفاده می کنید. شما باید با استراتژی های مختلف نیرو استخدام کنید ، تلفات را جبران کنید و برتری به دشمن ایجاد کنید و در نهایت دشمن را شکست دهید.

ویژگی های بازی رومیزی صندوق جنگ

یک تجربه هیجان‌انگیز، تنوع‌دار، و مفرح برای علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی و استراتژیک است. هدف مهمی که این بازی دنبال می‌کند پرورش مهارت‌های ارتباطی و حل مسئله می‌باشد که در هر سنی و برای همه افراد لازم هستند. در ادامه به برخی از این مهارت ها اشاره میکنیم :

  • بهبود کار تیمی
  • افزایش قدرت تصمیم گیری و ریسک پذیری
  • افزایش پیش بینی و ذهن خوانی
  • مهارت حل مساله

خرید بازی فکری صندوق جنگ

حال که با بازی وارچست(صندق جنگ) آشنا شدید میتوانید به راحتی و به صورت مجازی این بازی را خریداری کنید.

شما می‌توانید سفارش خرید بازی وارچست  (war chest) را در وب سایت ما یعنی وب سایت چیدو ثبت کنید و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

روش بازی  با برد گیم  وارچست (War chest)

برای شروع بازی War chest، بازیکنان نیاز به صندوق جنگ خود دارند. این صندوق حاوی منابع اصلی و ارتش‌های ابتدایی است. هر بازیکن در نوبت خود تصمیم‌های مهمی برای تاکتیک‌ها، استخدام ارتش‌ها، و تقویت منابع خود اتخاذ می‌کند.

 در این بازی هر بازیکن کنترل یک ارتش متشکل از واحد‌های نظامی منحصر به فرد را بر عهده دارد.

در شروع بازی، با بیرون آوردن توکن های خود از کیسه،چندین واحد مختلف را وارد ارتش خود کنید.  و از این طریق نقاط کلیدی روی صفحه بازی را تحت کنترل در آورید.

در طول این بازی رومیزی، در هر دور سه توکن را از کیسه خود بیرون می کشید. سپس با استفاده از آنها اکشن های خود را انجام میدهید. هر توکن یک واحد نظامی را در یک طرف خود نشان می دهد. می تواند برای انجام اکشن های مختلف استفاده شود.

بازی زمانی به پایان می رسد که یک بازیکن – یا یک تیم در صورت بازی چهار نفره – همه نشانگرهای کنترل خود را روی صفحه بازی وارچست قرار داده باشد. در این صورت آن بازیکن یا تیم برنده بازی خواهد بود.

روش بازی War chest را میتوان در چند مرحله ساده می‌توان توضیح داد:

**1. تهیه صندوق جنگ (War chest):** ابتدا هر بازیکن یک صندوق جنگ (WAR CHEST) به دست می‌آورد. این صندوق حاوی منابع اصلی و ارتش‌های ابتدایی است.

**2. انتخاب ارتش‌ها:** هر بازیکن باید از میان ارتش‌های موجود در صندوق جنگ خود انتخاب کند. ارتش‌ها دارای ویژگی‌ها و قدرت‌های مختلفی هستند.

**3. شروع نبرد:** بازیکنان به نوبت خود به یک نبرد انتخابی اقدام می‌کنند. هر نبرد یک میز بازی و مقداری منابع را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

**4. حرکت ارتش‌ها و اجرای تاکتیک‌ها:** هر بازیکن در نوبت خود می‌تواند ارتش‌های خود را جابجا کند و تاکتیک‌هایی مانند حمله، پشتیبانی، یا دفاع انجام دهد. این تاکتیک‌ها باید با استراتژی کلی بازیکن هماهنگ باشند.

**5. به دست آوردن منابع:**در هر نوبت، بازیکنان منابع جدیدی را به دست می‌آورند که می‌توانند برای استخدام ارتش‌های جدید یا ارتقاء ارتش‌های قبلی خود استفاده کنند.

**6. پیروزی:** هدف اصلی بازی War chest پیروزی در نبردها است. بازیکنی که اهداف مورد نظر خود را در نبردها به‌دست آورد و به انتهای بازی برسد، به عنوان برنده معرفی می‌شود.

مهارت در انتخاب استراتژی مناسب، مدیریت منابع، و تصمیم‌گیری در لحظات حساس از عوامل کلیدی موفقیت در بازی WAR CHEST است. این بازی امکان تجربه تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف را به شما می‌دهد و می‌تواند ساعات سرگرمی فراهم کند.

محتویات جعبه بازی فکری صندوق جنگ

  • 1 عدد صفحه بازی
  • 1 عدد نشانگر ابتکار عمل
  • 16 عدد نشانگر کنترل منطقه
  • 16 عدد کارت واحدهای نظامی
  • 4 عدد ژتون سلطنتی
  • 4 عدد کیسه
  • 74 عدد ژتون واحدهای نظامی
  • دفترچه راهنما

سوالات متداول در مورد بازی فکری War chest

  • مزایا بازی فکری وارچست war chest چیست؟

این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تصمیم‌های مهم استراتژیک بگیرد و تعامل اجتماعی فرد را بالا میبرد.

  • بازی وارچست برای چه کسانی مناسب است ؟

وارچست برای همه نوجوانان و جوانان و کسانی که بازی هایی به سبک شطرنج یا مونوپولی را دوست دارند مناسب است .

شرط برنده شدن و اتمام برد گیم وارچست ، چیست ؟

زمانی که یک بازیکن یا یک تیم همه ی نشانگر های کنترل خود را روی صفحه بازی قرار داده باشد برنده بازی است.

سخن پایانی

بازی رومیزی صندوق جنگ (War Chest) یک بازی جنگی انتزاعی است. این بازی فکری از طراح معروف بریژت ایندلیکاتو می باشد.و به سبک استراتژی و انتزاعی است. در این بازی شما باید به کمک استراتژی‌های خلاقانه‌تان تلاش کنید تا ارتش خود را به پیروزی برسانید. در این بازی، هر بازیکن یک صندوق جنگ را در اختیار دارد که شامل یک مجموعه از قطعات نظامی است. هر قطعه نظامی، قابلیت‌ها و قوانینی خاصی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به مهارت و استراتژی خود بیافزایید. شما میتوانید برای دسترسی به این بازی فکری، به فروشگاه چیدو مراجعه کنید و بازی صندوق جنگ را تجربه کنید.

انصراف از نظر